torstai 20. marraskuuta 2014

Semmonen juttu

Eli sain ihteni roudattua vapikselle.  Tämmönen sähelö kun olen olin siellä kympiks.

No sehän ol sit tillaisuus alkava yheltätoista. No outtelin siellä sitten.

Jokunen tuttu oli ajalta ennen lapsosia. Vaikka paljon pörrättiin samoissa niin olen vissiin nii erilainen ettei enää tunnettu mutta se on ehkä ihan hyväkin.

Kovasti olisi  halunnut jutella erään naisen kanssa koska jotenkin hänen tarinansa oli sellainen mikä minun elämänikin tosin että itse en vankilassa ole ollut (mikä ei varmasti kaukana olis ollut ellei elämä olisi muuttunut silloin kun muuttui) Hänen tarinansa löytyy kirjasta Portista Vapauteen. Se kirja on mun joululahja toivelistalla. Toivoisin että myös ukko sen lukasis.

Mut joo olin menossa raamattupiiriin mutta se vissiin ois ollu illalla ja pääsin arkijumalanpalvelukseen ja ruokailuun.

Harmittaa kun en osaa tuota sosiaalista leikkiä ja en uskaltanut jutella oikei  kenenkään kanssa ja kjn en ketään oikei  tuntenkkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti